North Fork of Mill Creek |

Od odpočívadla uvidíte dobrou stezku vedoucí na východ kaňonem Mill Creek na jižní (pravou) stranu potoka. Necelých 5 minut od auta se nachází pískovcová rokle pod malou přehradou, která poskytuje skvělé místo k posezení kousek od auta.

Pro dobrodružnější povahy pokračujte směrem vzhůru kaňonem a držte se dobře používané stezky. Stezka několikrát kříží potok, takže se nebojte namočit si nohy hned na začátku. Asi 15 minut od auta si můžete, ale nemusíte všimnout bočního kaňonu vpravo (na jih). Pokud si ho všimnete, držte se stezky na levém rozcestí (hlavní kaňon na nejvyužívanější stezce).

20-30 minut od auta dorazíte do Šangri-la, velké tůně a vodopádu. Je to úžasné místo! Odvážlivci si mohou zaplavat v bazénu a vylézt na vodopád. Lepší přístup je vydat se pěšky kaňonem kousek dolů, dokud nebudete moci snadno vylézt na pravou (při pohledu dolů kaňonem – severní) stranu kaňonu. Jakmile se ocitnete na lavičce nad dnem kaňonu, jděte proti proudu nad tůňkou až k vrcholu vodopádu.

Vodopád je cílem pro většinu, ale pokračování nahoru kaňonem poskytuje pěknou túru v krásném prostředí. Vraťte se cestou, kterou jste přišli.