Projížďka podél středního ramene řeky Snoqualmie

Magická projížďka podél středního ramene řeky Snoqualmie mimo obrovské davy lidí v koridoru hlavní dálnice. Prozkoumejte výhledy u silnice, projděte se po pláži a prozkoumejte okolní lesní pozemky.

Některé dny nemusíte zdolávat vyčerpávající vrchol nebo dlouhou kilometrovou smyčku, stačí se dostat mimo město. Jízda po lesních cestách je vždy dobrodružstvím a vyplatí se v podobě samoty, vyhlídek a klidu. Middle Fork Snoqualmie (FR56) nabízí fotografickému nadšenci řadu dokonalých míst, řidičskému fanatikovi zábavné klikaté silnice a milovníkovi přírody neustále vytoužené přírodní prostředí.

Vezměte si ranní kávu a vydejte se po silnici I90 na východ k exitu 34. Vydejte se po silnici I90. Jakmile sjedete z dálnice, odbočte vlevo na silnici 468 a pokračujte po ní k silnici Middle Fork Snoqualmie Road (FR56), na křižovatce se držte vpravo. Na tomto místě je dobrodružství takové, jaké si ho uděláte, všude podél silnice jsou zastávky, u kterých můžete zaparkovat a prozkoumat je. Cesta k níže zmíněnému trialheadu a zpět je dlouhá 20 mil.

Podělím se s vámi o své tři oblíbené lokality;

Nejdříve narazíte na prostorný most s dostatkem parkovacích míst po stranách silnice. Tato plocha umožňuje přístup k řece a snímky hodné záběru přímo ze středového bodu mostu. Rozhodli jsme se jít proti proudu řeky podél zamrzlých břehů a s každým ohybem řeky se vám naskytnou rozsáhlé portréty chladně tekoucí řeky na pozadí s horami oblasti Snoqualmie. Za velmi malou námahu získáte inspirující scenérie, což je jeden z důvodů, proč se jedná o skvělou alternativu výletu s malou námahou k túrám s velkým počtem kilometrů. Po několika hodinách chůze po řece a SD kartě plné fotografií jsme se vydali dál po silnici.

Pokud vás vystupování z auta neláká, FR56 nabízí výhledy přímo z čelního skla. Jak se klikatí lesem objímajícím okraj řeky, stává se výzvou nezastavit každých třicet vteřin a nezírat. Nemohu vás nasměrovat na všechna nejlepší místa, to by vás připravilo o zábavu a originalitu, ale všimněte si velké mýtiny s rozsáhlými výhledy; zaparkujte a sedněte si na pár minut na kapotu auta, tady nebudete zklamaní (asi na 9-10 mílích).

Nakonec náš cíl přišel kolem dvanácté míle, kde jsme zastavili, abychom se podívali na rozcestník Middle Fork Snoqualmie Hike. Zde se nachází rozsáhlé parkoviště s dostupnými toaletami. S kručícím žaludkem jsme přešli po mohutném pěším mostě na břeh a vyvěsili se na oběd ve stínu hor za námi. Tyrkysová voda postupuje s klidnou melodií a prostředí je svěží a pohodové. Odtud máte možnost vydat se na pěší túru po stezce a prodloužit si tak dobrodružství nebo se prostě jen tak poflakovat.

Vyhraďte si alespoň půl dne, abyste cestu neuspěchali, a také dávejte pozor na počasí, protože v zimním období na silnici skutečně napadne sníh.