Elk River Falls

Krásný vodopád Elk River Falls se nachází pouhých 15 mil od Sugar Mountain v národním lese Pisgah. Je to krátká, ale strmá procházka dolů k tůni pod 50metrovým vodopádem, který tryská skrz skalní útes. Zatímco z městečka Elk Park uvidíte směrové cedule „Elk River Falls“, na začátku stezky se setkáte s názvem „Big Falls“.

Pod vodopádem se nachází oblíbené letní koupaliště, takže v horkých odpoledních hodinách zde může být velmi plno. Malá pláž a bezpečné místo pro hraní ve vodě se nachází pod tůní u vodopádu. Síla vodopádu vytváří v bazénku u skály skryté proudy, proto se tam nekoupejte. Navíc se z útesů neskákejte, protože to může být smrtelný skok!“

K tomuto vodopádu v pohoří Blue Ridge Mountain se dostanete tak, že na konci parkoviště vyhledáte stezku. Jděte podél řeky a vpravo najděte několik malebných vyhlídek – včetně plochého skalního výběžku na vrcholu vodopádu. Buďte opatrní! Nikdy nevstupujte do vody nad vodopádem a nepřibližujte se k okraji skály. Skály mohou být překvapivě kluzké, zejména když jsou mokré.

Pokračujte po stezce dolů po několika schodech a dojdete k dlouhému balvanu, který lemuje tůňku pod vodopádem. Od tohoto balvanu se koupaliště nachází nalevo. Pokračujte po stezce dolů a dostanete se na malou pláž.

Jízdní pokyny k vodopádům Elk River Falls ze Sugar Mountain

• Odbočte doleva na NC Highway 184 North
  • Na světelné křižovatce v Banner Elk odbočte doleva na NC 194 South a jeďte 6.5 mil
  • Zatočte doprava na US Highway 19E směrem na Elk Park a ujeďte asi 1,5 km
  • Zatočte doprava na Little Elk Road (hledejte značku Elk River Falls), pak rychle doleva na Old Mill Road a rychle doprava na Elk River Road.
  • Pojeďte 4 míle po Elk River Road až na konec silnice s nezpevněným parkovištěm.

Objevte další výlety do okolí &vodopádů.