Artist Point Storybook Character Dining Review

Storybook Dining at Artist Point este o masă a personajului Albă ca Zăpada și cei Șapte Pitici la Walt Disney World’s Wilderness Lodge, care servește un meniu cu preț fix. În această recenzie a restaurantului, vom împărtăși fotografii cu mâncarea de la masa noastră, vom cântări avantajele și dezavantajele acestei noi experiențe de luat masa cu personaje și vom stabili dacă merită banii sau creditele Disney Dining Plan.

În cadrul Disney Dining Plan, Artist Point este o masă cu serviciu la masă cu 1 credit. Având în vedere costul actual din buzunar pentru meniul prix fixe de 55 de dolari pe adult, acest lucru face ca Artist Point să fie una dintre cele mai bune valori din Disney Dining Plan, chiar alături de Akershus. În prezent, nu acceptă Tables in Wonderland pentru o reducere de 20%, dar ne-am aștepta ca acest lucru să se schimbe odată ce Storybook Dining nu este nou-nouț.

Fanii Walt Disney World sunt probabil familiarizați cu saga Artist Point, dar iată o scurtă reîmprospătare pentru cei noi pentru această masă de caracter. Experiența personajului Storybook Dining este o nouă adăugare la Artist Point începând cu decembrie 2018, care a fost anterior un Restaurant Signature. Când această schimbare a fost anunțată în toamnă, a fost foarte controversată (citiți doar cele peste 90 de comentarii la acea postare). Unii au îndrăgit ideea de a avea mai multe mese cu personaje, alții au considerat că este o ieftinire a experienței într-o stațiune Deluxe Resort.

Nu am de gând să mă fixez pe acest subiect, deoarece am făcut-o deja în anunțul menționat mai sus, dar pot vedea ambele părți ale acestei controverse. Wilderness Lodge este o stațiune de lux și o masă fină ar trebui să fie o facilitate standard, chiar dacă acel restaurant a fost rareori mai mult de jumătate plin și a oferit reduceri agresive membrilor din distribuție.

Pe de altă parte, hotelurile Walt Disney World joacă după un set diferit de reguli. Dacă ați face un sondaj în rândul oaspeților de la Wilderness Lodge și i-ați întreba ce își doresc mai mult, aș risca să ghicesc că mâncarea cu caracter ar câștiga. Oaspeții iubesc personajele și această întruchipare a Artist Point se va dovedi probabil a fi semnificativ mai populară, și un bilet fierbinte ADR, spre deosebire de ceva ce ai putea obține ca un walk-up pe jumătate gol.

Mulți oameni au arătat că acesta este încă un alt exemplu de „cartoonificare” a Walt Disney World, cu totul schimbându-se pentru a fi destinat familiilor. Nu știu ce Walt Disney World vizitează acești oameni, dar proliferarea barurilor tematice, mesele rafinate de la Disney Springs și meniurile ridicate din întreaga stațiune îmi sugerează contrariul.

La bine și la rău, schimbările de la Artist Point se referă la o redistribuire a demografiei oaspeților, nu la o schimbare a accentului pus de Walt Disney World. Între participanții la convenții și cupluri, mai mulți oaspeți de la Walt Disney World decât oricând înainte vizitează fără copii.

Într-o notă personală, îmi va lipsi vechiul Artist Point. Așa cum am menționat în prefața vechii mele recenzii, am făcut o drumeție până la adevăratul Artist Point din Parcul Național Yosemite și am luat masa în câteva dintre marile săli de mese ale National Park Lodge pe care Artist Point le evoca. Pentru mine, cina la Artist Point a fost o experiență de transpunere a acelor amintiri.

În ceea ce privește tematica, noua înfățișare a Artist Point este interesantă. O „pădure” de copaci luminoși a fost adăugată pentru a crea un baldachin de frunze în Artist Point. Acești copaci arată ca și cum ar fi sculptați chiar din grinzile de susținere din restaurant și par a fi un adaos natural, fără cusur. Acest lucru are scopul de a face ca mediul să evoce mai bine sensibilitatea din Albă ca Zăpada și cei șapte pitici, mai degrabă decât una dintre marile săli de mese din National Park lodge.

Este o idee inteligentă în practică, iar rezultatul final este fermecător și capricios. Nu mă așteptam să-mi placă aspectul acestei păduri, dar se potrivește bine cu cina personajului. De asemenea, permite unele efecte de lumină amuzante în ramuri, deoarece frunzele își schimbă culoarea la sosirea anumitor personaje și „dansează” atunci când Piticii fac mica lor paradă. Este distractiv și drăguț. (Fotografiile de mai jos nu-i fac cu adevărat dreptate din cauza luminii de zi, dar imediat ce se întunecă, ramurile copacului strălucesc și dansează cu lumină – este un efect îngrijit.)

Singura mea cvasi-reclamație aici este că se simte ca o jumătate de măsură în execuție pentru oricine care a luat masa anterior la Artist Point. Deasupra crengilor de copac se află picturi murale semi-obscure de la Artist Point original, care nu sunt complet ascunse la vedere. Acest lucru face ca Artist Point să se simtă un pic ca o amestecătură de stiluri contrastante, ceea ce presupun că reflectă însăși noțiunea de basm german amplasat într-o cabană din Parcul Național al Statelor Unite. Dar mă rog.

Pentru a fi sincer, nu sunt pe deplin sigur că aceasta este o plângere. Ca cineva care a iubit aspectul anterior al Artist Point, este cel puțin oarecum liniștitor faptul că toate acestea ar putea fi desființate într-un timp relativ scurt și readuse la „normal” în cazul în care conceptul Storybook Dining ar dispărea la un moment dat pe drum.

Fanii Artist Point vor fi probabil împărțiți cu privire la noul aspect din acest motiv. Este aproape aceeași treabă ca și în cazul EPCOT Center – te bucuri de vestigii ale trecutului chiar dacă știi că acele lucruri nu se vor mai întoarce niciodată cu adevărat, sau preferi să mergi mai departe cu ceva complet nou și cu un stil distinct?

Majoritatea oaspeților Walt Disney World probabil că nu vor observa „stilul divizat” al mediului, sau nu le va păsa chiar dacă o fac. Pentru cei care vin pentru prima dată și pentru mulți alții, această versiune a Artist Point este singura versiune pe care o vor cunoaște vreodată. În această versiune, decorul este atrăgător. În orice caz, personajele Albă ca Zăpada și cei șapte pitici sunt vedetele mesei de aici, toate celelalte elemente de atmosferă jucând pe locul doi.

În ceea ce privește personajele, îi veți găsi pe Albă ca Zăpada, Regina cea rea, Dopey și Grumpy la Artist Point’s Storybook Dining. Albă ca Zăpada și Piticii se întâlnesc cu oaspeții la mesele lor, în timp ce Regina Răului se află la o ședință foto înscenată în mijlocul restaurantului, pe care o puteți face la sfârșitul mesei (dar probabil că nu ar trebui să o faceți).

Interacțiunile au fost bune la masa noastră. Cei doi Pitici aleși au personalități contrastante și pot exprima asta rezonabil de bine în întâlnirile cu oaspeții. Același lucru este valabil și pentru Regina Răului și Albă ca Zăpada, ambele fiind la înălțime.

Există o gamă largă de personalități în aceste 4 personaje, iar asta face ca experiența să fie variată. Încă un pitic sau doi ar fi fost drăguț, dar este totuși o masă cu personaje bune, cu un angajament mare.

Evident, acest lucru nu este la fel ca și cum ai obține o fotografie cu toți cei șapte pitici deodată, așa cum ai putea face la Mickey’s Very Merry Christmas Party. Compromisul este că nu aștepți două ore și ai parte de interacțiuni autentice, mai degrabă decât să te grăbești să faci o fotografie cu personaje-ca-prop. Personal, acesta este un compromis pe care îl voi accepta cu siguranță, dar nu sunt un mare fan al Albă ca Zăpada și cei șapte pitici în primul rând.

Întâlnirea cu Evil Queen a fost singura componentă ciudată a experienței. Pentru cea mai mare parte a mesei noastre, ea a stat doar în picioare la locația ei de întâlnire & salut, așteptând oaspeții. O surprindeam din când în când cu privirea ei glacială, ceea ce era amuzant pentru că, în mod clar, nu avea nimic mai bun de făcut, dar era încă în mijlocul setului ei.

Apoi, la sfârșitul mesei noastre, care a coincis cu sfârșitul meselor de la alte câteva mese, și-a încheiat setul. Acest lucru a făcut ca noi și alte părți să stăm pur și simplu în mijlocul restaurantului, așteptând-o să se întoarcă. Acest lucru este, probabil, din vina noastră, deoarece severul nostru ne-a spus de mai multe ori că o putem vizita oricând, dar ne-am gândit că cea mai bună opțiune pentru asta ar fi sfârșitul mesei.

În concluzie, țineți cont de sfatul serverului dvs. și vizitați-o pe Regina Răului între feluri sau oricând este convenabil, în loc să așteptați până la sfârșitul mesei. Oh, și solicitați o masă departe de această întâlnire & salut, deoarece părea o situație incomodă pentru mesele din acea zonă, care aveau în mod regulat alți oaspeți care se învârteau în jurul lor.

Nu sunt sigur de ce Regina Răului a vrut să arate semnul de mână Wu Tang, dar am fost fericit să mă oblig – sunt în jos cu Wu.

Am apreciat, de asemenea, că au fost câțiva fotografi PhotoPass aici, ceea ce este mai ușor decât să înmânez propria mea cameră unui alt oaspete pentru fotografii.

Acum să aruncăm o privire la mâncare. Am divagat deja destul de mult timp, așa că aici sunt pur și simplu fotografii ale băuturilor pe care le-a comandat petrecerea noastră:

Meniul prix fixe de la Artist Point începe cu aperitive comune pentru masă. Acestea constau din trei lucruri: Winter Squash Bisque, Hunter’s Pie și Wicked Shrimp Cocktail.

Bisque-ul de dovleac de iarnă este servit într-un cazan negru cu o acadea de bezea, ceea ce face o prezentare drăguță.

Această supă este, de asemenea, delicioasă; cremoasă, onctuoasă și groasă. Bucățica finală de supă și bezeaua este fericire pură.

Pateul vânătoresc este, de asemenea, bun, constând din pui dens și un exterior fulgurant. Se presupune că ar trebui să fie trufe negre aici, dar nu prea am simțit gustul.

Conservele de fructe cu sâmburi de piatră oferă o aromă dulce, de piersică pentru a contrasta cu savoarea și funcționează bine.

În cele din urmă, există Wicked Shrimp Cocktail. Prezentarea a fost incomodă pentru partajare și acest lucru nu a făcut o tonă pentru mine, dar, de asemenea, nu am avut șansa de a încerca toate componentele sale, deoarece au sosit antreurile noastre.

În mod normal, m-aș plânge de acest lucru, deoarece urăsc atunci când restaurantele grăbesc oaspeții pentru a aglomera mesele mai repede. În acest caz, probabil că a fost din cauza noastră, deoarece am fost o masă de bloggeri care au petrecut mult prea mult timp fotografiind meticulos fiecare frunză individuală de rucola din fiecare fel de mâncare. (PENTRU VOI!)

Pe de altă parte, eforturile noastre de a vă aduce vouă, cititorilor, 67 de fotografii înclinate ale plăcintelor Hunter’s Pies, probabil că au anunțat pe cineva din restaurant că suntem bloggeri, iar servitorul nostru ne-a adus câteva lucruri pe care nu le-am comandat în timpul rundei de antreuri.

O Plimbare prin natură este opțiunea vegetariană și constă din dovleac de Butternut, rucola, gnocchi, salvie și parmezan.

În ciuda faptului că a fost alegerea „ultima picătură” atunci când am ales ce să comandăm, aceasta a sfârșit prin a fi succesul surpriză al mesei. A fost bogată și cremoasă, și a ridicat nivelul de brânzeturi cât se poate de mult fără a fi exagerat. Acesta a fost un fel de mâncare puternic și modest ambițios, care ar fi plăcut chiar și celor care nu sunt vegetarieni. Mi-a plăcut.

Înlocuirea celebrului somon Cedar Plank Salmon este dificilă pentru orice fel de mâncare de pește, iar Snapperul Bashful’s Butter-poached (cu Risotto de legume rădăcinoase, ciuperci sălbatice, sos de unt de citrice) este însărcinat cu acest rol de invidiat.

Nu este nimic special. Un pește blând și inofensiv, cu acompaniamente care nu fac prea multe pentru a-l susține. Personal, nu sunt un mare fan chiar și al snapper-ului bine executat, așa că poate părerea altcuiva ar avea mai multă greutate aici.

Pentru păsări de curte, Artist Point servește Puiul prăjit Brother’s Grimm cu cartofi confit, varză de Bruxelles prăjită, mere și unt de castane.

Acesta a fost un alt favorit la masa noastră, puiul slab fiind suculent, savuros și având o aromă robustă și erbacee. Acesta este, de fapt, unul dintre cele mai bune feluri de mâncare de pui pe care le-am mâncat la Walt Disney World.

În mod ciudat, și probabil că nu merită menționat decât pentru faptul că m-a amuzat, dar merele aveau un gust temeinic de varză de Bruxelles. Probabil că nu este ceva ce trebuie să gust din nou în viața mea.

În continuare, Royal Prime Rib Roast, cu piure de cartofi cu hrean, morcovi afumați cu fân, popoveră și Jus.

Mulți dintre voi vor gravita spre asta, așa că s-ar putea să fie descurajant să auziți că a fost cel mai apropiat lucru de o dezamăgire pe care l-am avut în timpul mesei. Tăietura a fost un pic prea grasă și ușor dură, fiind în același timp și un pic cam fadă și uscată. Nu mi-a displăcut friptura Royal Prime Rib Roast și poate că veți avea mai mult noroc, dar a fost felul meu cel mai puțin preferat de pe o masă care a inclus un fel de mâncare fără carne. (De asemenea, stați departe de morcovi.)

În cele din urmă, Magic Mirror Slow-braised Veal Shank, care este ceea ce am comandat. Conținând piure de rădăcină de țelină, verdețuri de iarnă ofilite și Jus, acesta a fost punctul de atracție al mesei.

Veștile bune pentru carnivorii serioși de acolo sunt că șnițelul de vițel fraged a fost o porție generoasă, perfect preparat, cu o aromă îndrăzneață. Am câștigat la loteria antreurilor cu acesta, deoarece a fost de departe cel mai bun, și chiar acolo sus cu Filet Mignon din meniul Prix Fixe al restaurantului Be Our Guest în ceea ce privește calitatea.

Ca și în cazul aperitivelor, deserturile sunt de asemenea împărțite.

Vom începe cu Comorile minerului, care este tort de burete, pietre prețioase de ciocolată și glazură de cremă de unt. Aceasta este o prăjitură construită într-o manieră diferită, iar dulceața preparatului a copleșit orice altceva se întâmpla. Pentru mine, pur și simplu avea un gust de „violet artificial”. (Poate cu un strop de verde artificial. 😉 )

Mărul „otrăvit” (Mousse de ciocolată albă și mere, centru acrișor) a fost preferatul meu. Exteriorul dulce te ademenește și face loc unui pumn acrișor în interior.

Este un contrast jucăuș și ascuțit, care mi-a plăcut foarte mult.

Tarte de coacăze de poveste (Meringue, coacăze) a fost, de asemenea, bună. Este dulce, densă și ușor acrișoară.

Nici unul dintre aceste deserturi nu se ridică la nivelul a ceea ce ați comanda dintr-un meniu de sine stătător, dar, individual, ultimele două sunt cu mult superioare față de ceea ce ați găsi pe un bufet.

În cele din urmă, masa se încheie cu Cadoul Vânătorului pentru Regină, care este Popcorn de arțar crăpat și o inimă de ganache. Acesta se bazează pe prezentare și este distractiv.

Dacă se poate spune un lucru despre toate aceste deserturi, este că sunt pe măsura experienței. Acest lucru se simte ca o masă tematică cu personaje prin și prin intermediul.

În ceea ce privește prețul, 55 de dolari pe adult sau 1 credit pe Disney Dining Plan pare foarte corect, având în vedere calitatea bucătăriei și experiența personajelor. Artist Point nu a acceptat Tables in Wonderland a fost o pacoste și oarecum surprinzător, având în vedere că acesta nu este un restaurant nou, dar costul meu total după bacșiș a fost totuși de numai ~ 70 $, ceea ce nu este rău (după standardele Walt Disney World) pentru cantitatea și calitatea mâncării și distracția experienței.

Vom monitoriza această masă în continuare, deoarece Storybook Dining la Artist Point este cu siguranță un restaurant care ar putea oferi prețuri introductive atrăgătoare înainte de a crește cu 10-15 $ / persoană… sau chiar de a sări la 2 credite pe Disney Dining Plan. Apoi, din nou, a fost nevoie de restaurantul Be Our Guest 5 ani pentru a face această schimbare, iar la Akershus nu s-a întâmplat niciodată.

În general, m-am bucurat de Storybook Dining la Artist Point mult mai mult decât mă așteptam. A fost frumos să vedem frumoasele picturi murale și arta Parcurilor Naționale, chiar dacă este parțial ascunsă de copaci și de dansul Piticilor. Meniul este mult mai puțin ambițios și inventiv decât încarnarea sa anterioară, dar acest lucru nu este deloc o surpriză, deoarece a trecut de la statutul de Signature la cel de personaj. În cadrul categoriei de mese cu personaje, Artist Point servește cea mai bună mâncare de la Walt Disney World și este alegerea dvs. de top dacă doriți calitate în detrimentul cantității. Ceea ce se oferă în meniul prix fixe este în mare parte bun spre foarte bun, iar aceste opțiuni vor fi pe placul mulțimii. Dacă faceți parte din Disney Dining Plan și vă plac personajele, Artist Point este o soluție de nerefuzat, prezentând o valoare obiectivă la egalitate cu Akershus, în timp ce oferă o bucătărie semnificativ mai bună. Chiar și plătind din buzunar, Artist Point este o alegere solidă pentru fanii Albă ca Zăpada.

Vrei mai multe recomandări de mese? Consultați recenziile noastre despre restaurantele din Walt Disney World. Pentru informații despre dacă DDP este potrivit pentru dvs., citiți Ghidul nostru Ultimate Guide to the Disney Dining Plan. Pentru sfaturi complete de vacanță, cel mai bun loc pentru a începe este Ghidul nostru de planificare a călătoriei la Walt Disney World pentru tot ce trebuie să știți!

Gândurile tale…

Ce părere ai despre Storybook Dining la Artist Point? Sunteți încântați să încercați această nouă și ambițioasă masă cu personaje? Înțelegeți de ce s-a făcut această schimbare, sunteți amărât că ați pierdut Signature Restaurant? Unde se situează pentru dumneavoastră în ceea ce privește mesele de la Walt Disney World? Aveți vreun fel de mâncare preferată la Artist Point în noua înfățișare? Aveți vreo întrebare? Să vă auzim părerile despre experiențele dumneavoastră este atât interesant pentru noi, cât și util pentru alți cititori, așa că vă rugăm să ne împărtășiți gândurile sau întrebările dumneavoastră mai jos, în comentarii!

.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.